SECTORALE MEDIA MELKVEEHOUDERIJ Crossmediaal Het crossmediale platform binnen de melkveehouderij, bestaande uit het vakblad Melkvee en de website Melkvee.nl met de digitale nieuwsbrief, wordt door melkveehouders gezien als de belangrijkste informatiebron die het beste aansluit bij hun informatiebehoefte. Voor de agribusiness geeft deze crossmediale en onderscheidende kennispropositie de beste handvatten om de volle aandacht van de melkveehouder te krijgen. Relevante partijen Melkvee.nl werkt samen met relevante kennispartijen uit de sector. Er is een exclusieve koppeling met Groen Kennisnet van Wageningen UR. Daarnaast loopt het drukbezochte forum Prikkebord van Nieuwsgrazer binnen op Melkvee.nl. Autoriteit en rendement Als crossmediale platform is Melkvee een autoriteit binnen de melkveehouderij en helpt daarmee bedrijven in de sector hun doelstellingen te bereiken. Print- en onlinecampagnes van adverteerders hebben een toegevoegde waarde voor lezers en bezoekers en halen een hoog rendement door de inhoudelijke en doelgroep-specifieke omgeving. Spectaculaire stijging De toch al zeer hoge bezoekcijfers van Melkvee.nl groeien nog steeds spectaculair door. In augustus 2015 werd Melkvee.nl 189.208 keer bezocht, een stijging van maar liefst 39 procent ten opzichte van 2014. Dit komt mede door de gratis toegang zonder inlog of registratie en de zeer goede vindbaarheid in Google. Kwaliteit door kennis Kennispartners bieden met een partnersite binnen Melkvee.nl vakinhoudelijke informatie waarmee we elkaar wederzijds versterken. Met een kennispartnerschap versterken kennispartners hun imago en laten ze zien dat ze staan voor kwaliteit. Interesse in het kennispartnerschap? Kijk op pagina 52. 20 Pagina 19

Pagina 21

Voor weekbladen, online onderwijs catalogi en studiegidsen zie het Online Touch content management beheersysteem systeem. Met de mogelijkheid voor een webwinkel in uw artikelen.

Agrio Mediabrochure 2015/2016 Lees publicatie 1Home


You need flash player to view this online publication