SECTORALE MEDIA AKKERBOUW Crossmediaal Met het vakblad Akker, de website Akkerwijzer.nl en de digitale nieuwsbrief biedt Agrio bedrijven in de akkerbouw een gespecialiseerd en hoog crossmediaal bereik. Puur akkerbouw, een hoog bereik en het onafhankelijke karakter zijn de perfecte ingrediënten om uw marketingdoelstellingen te realiseren. Optimale akkerbouwbeleving De crossmediale en onderscheidende combinatie van Akker, Akkerwijzer.nl en de digitale nieuwsbrief zorgen voor continu relevant nieuws en kennis van en voor de sector. Print- en online campagnes van adverteerders hebben een toegevoegde waarde voor lezers en bezoekers, en leveren een hoog rendement op voor adverteerders. Bundeling van krachten Akkerwijzer.nl werkt samen met De Vries & Westermann -agrifutures.nl-, waardoor de actuele marktprijzen binnenlopen op de website. Nieuwsbriefabonnees ontvangen vrijdags een gratis marktspecial in hun e-mailbox. Belangrijke informatiebron Akkerbouwers zien Akker en Akkerwijzer.nl als een zeer belangrijke informatiebron. Dit horen we tijdens speciale feedbacksessies en wordt ook ondersteund door de groei van het aantal bezoeken op Akkerwijzer.nl naar 49.750 bezoeken per maand in augustus 2015. Daarnaast opent 36 procent van de nieuwsbriefabonnees de Akkerwijzer.nl nieuwsbrief. Kennispartners Bent u thuis in aardappelen, granen, bieten, uien of vollegrondsgroente en wilt u op een unieke en onderscheidende manier structureel kennis en nieuws delen met de Nederlandse akkerbouwers? Als kennispartner kunt u met een zogeheten partnersite vakinhoudelijke informatie delen. Lees meer op pagina 52. 26 Pagina 25

Pagina 27

Heeft u een lesmateriaal, noviafacts of digi onderwijs catalogi? Gebruik Online Touch: relatiemagazine naar een online publicatie converteren.

Agrio Mediabrochure 2015/2016 Lees publicatie 1Home


You need flash player to view this online publication