SECTORALE MEDIA PLUIMVEEHOUDERIJ Crossmediaal Vanaf eind 2015 wordt ook de pluimveesector in Nederland crossmediaal bediend. Naast Pluimveeweb.nl en de bijbehorende digitale nieuwsbrief, die vanaf de lancering in een zeer korte tijd een stevige positie hebben verworven, wordt deze formule uitgebreid met het vakblad Pluimveeweb en de speciale thema-avonden. Dit biedt een nog groter bereik en meer interactie onder de lezers en bezoekers. vakblad De website Pluimveeweb.nl en de digitale nieuwsbrief worden gewaardeerd, omdat ze nieuws en achtergronden brengen voor de leg- en vleespluimveehouder. Zeer overzichtelijk en gescheiden naar houderij-type. Het vakblad biedt diepgaande informatie en extra aandacht voor de belangrijkste thema’s in de pluimveehouderij. Live in contact met pluimveehouders Aanvullend op de website en het vakblad worden de belangrijkste thema’s ter afsluiting uitgebreid onder de loep genomen tijdens de Pluimveeweb thema-avonden. Op een interactieve wijze direct in contact met uw doelgroep. Een unieke en renderende manier van kennisuitwisseling. Meer informatie op pagina 42. Kennispartners Door deze forse uitbreidingen ontstaan er voor bedrijven in de pluimveehouderij onderscheidende crossmediale communicatiepakketten met mogelijkheid tot maatwerk. U wordt van harte uitgenodigd om te kijken wat we elkaar te bieden hebben. Lees verder op pagina 52. 38 Pagina 37

Pagina 39

Interactieve digitale catalogus, deze krant of magazine is levensecht online geplaatst met Online Touch en bied het converteren naar een online publicatie van e-drukwerk.

Agrio Mediabrochure 2015/2016 Lees publicatie 1Home


You need flash player to view this online publication