SECTORALE MEDIA MECHANISATIE Crossmediaal Steeds meer importeurs, toeleveranciers en landbouwmechanisatiebedrijven vragen Agrio om mee te denken om op een effectieve en originele wijze contact te leggen met trekker- en werktuigliefhebbers. De twee mechanisatieplatformen AgraPower en Trekkerweb.nl, samen goed voor een ongeëvenaard bereik, zijn in staat om uw doelgroep crossmediaal te bedienen en om aan deze vraag te voldoen. Populair AgraPower is uitgegroeid tot een populair vakblad voor de mechanisatiebranche. Met redactionele artikelen over wetenswaardigheden in de landbouwmechanisatiebranche en daarnaast volop ruimte voor vraag en aanbod is AgraPower een goed gelezen kwaliteitsvakblad. Interactief Trekkerweb.nl is altijd en overal aanwezig en boeit continu door nieuwe content. Veel boeren, vrijwel alle loonwerkers, landbouwmechanisatiebedrijven en hun medewerkers zijn vaste bezoekers van deze populaire en interactieve website boordevol fraaie foto’s, video’s en wetenswaardigheden over trekkers en machines. Het is de plek om met deze grote doelgroep in contact te komen. Enorm bereik Trekkerweb.nl heeft ook een gigantisch bereik via social media. Vooral YouTube is populair, met ruim 45.000 abonnees en inmiddels 89.000.000 getoonde video’s. Ook op Facebook en Twitter volgen, respectievelijk 30.000 en 4.600 trekkerliefhebbers het laatste nieuws, de nieuwste foto’s en video’s. Deze aantallen maken nog steeds een sterke groei door. Merkpartner In het eerste half jaar van 2015 zijn tien nieuwe merkpartners toegetreden tot Trekkerweb.nl. Deze merkpartners hebben een exclusieve merkpagina voor branding van hun merk en om binding met de eigen ‘merkfans’ te vergroten. Tevens is het een uitstekend wervingskanaal om nieuwe prospects te genereren. Benieuwd naar de mogelijkheden? Neem dan contact op met uw mediaadviseur. 44 Pagina 43

Pagina 45

Interactieve online vakblad, deze flyer of editie is levensecht online geplaatst met Online Touch en bied het online bladerbaar publiceren van estudiegidsen.

Agrio Mediabrochure 2015/2016 Lees publicatie 1Home


You need flash player to view this online publication