KIES VOOR KANALEN DIE BIJ U PASSEN EN WAAR UW DOELGROEP ZICH BEVINDT In het agrarische medialandschap is het de uitdaging om echte, kwalitatieve aandacht van uw doelgroep te krijgen en vast te houden. Bereik en binding spelen daarbij een belangrijke rol. Ook ‘dichtbij’ is juist in deze tijd een factor van betekenis. Precies de ingrediënten waarmee wij de schakel tot uw doelgroep zijn. Onze regionale en sectorale titels zijn verder gegroeid en we hebben sterke sectorwebsites neergezet. We bieden een toonaangevend, crossmediaal agrarisch portfolio en zijn op alle platformen actief. Daarnaast geloven wij in de kracht van crossmediale benadering en denken sterk vanuit de doelgroep. Hierdoor hebben we in de loop der jaren de positie als marktleider weten te bemachtigen, met het hoogste bereik in agrarisch Nederland. REGIO EN SECTOR ZIJN EEN IJZERSTERK DUO De kracht van internet is duidelijk, maar print neemt onverminderd een unieke plaats in en biedt verdieping en verbinding. Juist daardoor blijft print ook in de agribusiness een centraal middel in de marketingmix. De vier regionale landbouwvakbladen brengen de lezer actueel en onafhankelijk landbouwnieuws en hebben samen een landelijke dekking. De trendsettende sectorvakbladen staan bekend om hun onafhankelijke, vakinhoudelijke en rijke redactionele inhoud. Het regionale landbouwvakblad vormt samen met het sectoraal vakblad een buitengewoon sterk duo, zo wijzen ook de groeiende abonnee-aantallen uit. ONZE WEBSITES ZIJN DÉ STARTPAGINA VOOR BOEREN Onze sectorwebsites bieden puur sectoraal nieuws en kennis. Met een ijzersterke navigatie zijn ze voor iedereen gratis en vrij toegankelijk zonder inlog of registratie. Dagelijks publiceren wij hier tientallen artikelen. Daarnaast ontvangen tienduizenden boeren wekelijks de bijbehorende digitale sectornieuwsbrieven met de meest relevante ontwikkelingen gratis in hun mailbox. Boeren gebruiken de sectorwebsites steeds meer als de startpagina voor hun sector. De cijfers bewijzen de kracht van de sectoraanpak: de bezoekersaantallen zijn het afgelopen jaar met ruim 30 procent gestegen. TIJDENS DRUKBEZOCHTE EVENTS WORDT RELEVANTE VAKINFORMATIE EN KENNIS LIVE GEDEELD Agrio organiseert de laatste jaren steeds meer events gericht op kennisoverdracht, zoals de Pig Business thema-avonden en het Symposium Hogere Pluimveegezondheid. Tijdens deze zeer drukbezochte events wordt relevante vakinformatie en kennis live overgebracht op een specifieke doelgroep. In 2016 organiseren we ook voor pluimveehouders gratis toegankelijke thema-avonden. 5 Pagina 4

Pagina 6

Scoor meer met een webwinkel in uw publicaties. Velen gingen u voor en publiceerden onderwijs catalogi online.

Agrio Mediabrochure 2015/2016 Lees publicatie 1Home


You need flash player to view this online publication